Ing. Vít Škrobánek – Cargodesign

Prodej exkluzivního VIP návěsu na výstavy

Jednoduchý technický popis

  • Délka návěsu pro nástavbu = 13.650 mm
  • Šířka návěsu  pro nástavbu =   2.550 mm
  • Pohotovostní hmotnost návěsu cca 10.500 kg
  • Celková hmotnost 18.000 kg.
 

Podvozek: ocelový svařenec vyrobený z IPE a HEP profilů, který je v přední části osazen návěsovým čepem JOST 2“ a párem odstavných nohou HAACON. V zadní části jsou uchyceny nápravy BPW SKHBFALU 9010 V30K odpružené pomocí vzduchových vaků s možností změny nakládací hrany zadního profilu. Vlastní chassis návěsu je pískováno, lakováno základní barvou s vnějším polyuretanovým lakem v odstínu černé RAL 9017 a s ošetřením exponovaných míst antikorozním přípravkem BODY 950. Chassis návěsu je v provedení JUMBO  3x ve výšce královského čepu: 1150 mm.

Pneumatiky Continental 445/45 R 19,5 jsou obuty na lakovaných discích Kronprinz 14.00 x 19,5 v jednomontáži. 1 ks rezervního kola, které je součástí výbavy. Brzdová vzduchová soustava je použita KNORR-BREMSE vč. EBS!

Kompletní elektrická soustava ASS-01 odpovídající Vyhlášce č. 301/01Sb.

Okna jsou dvojitá, vakuovaná s vnitřní žaluzií – ovládání magnetické bezkontaktní.

Spodní úložné prostory – hydraulický okruh stabilizační nohy a boční výsuv.

Zadní operační prostor  pro uložení technologie.

Veškeré prostory jsou plně  klimatizovány – osazení: splitová kanálová jednotka  s elektronickou regulací, přisáváním čerstvého vzduchu.

Cena dle znaleckého posudku: 3 659 360,-Kč + DPH

  • Trailor má být dán do dražby na prodej za tuto cenu.
  • V případě rychlého jednání když do dražby přes leasingovou společnost návěs nepůjde je cena k prodeji je 2 700 000,-Kč + DPH
  • Prodejní cena před dražbou: 2 700 000,-Kč + DPH.

Návěs má znaky nové techniky, téměř nepoužívaný, byl cca.23x na různých evropských výstavách.

Základní technická data: viz. fotogalerie

Tímto projektem nekončíme

Objevte toho ještě víc

Pojízdný bar

Dneska jsme si pro tebe připravili ukázku dalšího projektu, na kterém pracujeme V poslední době roste

East Racing

Po cestách v Německu jsme narazili na návěs, který jsme vyráběli před 3 lety. V současné době

Carvago

Zajímá Vás jakými projekty se naši inženýři právě zabývají? V současnosti náš tým pracuje na