Ing. Vít Škrobánek – Cargodesign

Prodej exkluzivního VIP návěsu na výstavy

Jednoduchý technický popis

  • Délka návěsu pro nástavbu = 13.650 mm
  • Šířka návěsu  pro nástavbu =   2.550 mm
  • Pohotovostní hmotnost návěsu cca 10.500 kg
  • Celková hmotnost 18.000 kg.
 

Podvozek: ocelový svařenec vyrobený z IPE a HEP profilů, který je v přední části osazen návěsovým čepem JOST 2“ a párem odstavných nohou HAACON. V zadní části jsou uchyceny nápravy BPW SKHBFALU 9010 V30K odpružené pomocí vzduchových vaků s možností změny nakládací hrany zadního profilu. Vlastní chassis návěsu je pískováno, lakováno základní barvou s vnějším polyuretanovým lakem v odstínu černé RAL 9017 a s ošetřením exponovaných míst antikorozním přípravkem BODY 950. Chassis návěsu je v provedení JUMBO  3x ve výšce královského čepu: 1150 mm.

Pneumatiky Continental 445/45 R 19,5 jsou obuty na lakovaných discích Kronprinz 14.00 x 19,5 v jednomontáži. 1 ks rezervního kola, které je součástí výbavy. Brzdová vzduchová soustava je použita KNORR-BREMSE vč. EBS!

Kompletní elektrická soustava ASS-01 odpovídající Vyhlášce č. 301/01Sb.

Okna jsou dvojitá, vakuovaná s vnitřní žaluzií – ovládání magnetické bezkontaktní.

Spodní úložné prostory – hydraulický okruh stabilizační nohy a boční výsuv.

Zadní operační prostor  pro uložení technologie.

Veškeré prostory jsou plně  klimatizovány – osazení: splitová kanálová jednotka  s elektronickou regulací, přisáváním čerstvého vzduchu.

Cena dle znaleckého posudku: 3 659 360,-Kč + DPH

  • Trailor má být dán do dražby na prodej za tuto cenu.
  • V případě rychlého jednání když do dražby přes leasingovou společnost návěs nepůjde je cena k prodeji je 2 700 000,-Kč + DPH
  • Prodejní cena před dražbou: 2 700 000,-Kč + DPH.

Návěs má znaky nové techniky, téměř nepoužívaný, byl cca.23x na různých evropských výstavách.

Základní technická data: viz. fotogalerie

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Tímto projektem nekončíme

Objevte toho ještě víc

Pojízdný bar

Dneska jsme si pro tebe připravili ukázku dalšího projektu, na kterém pracujeme V poslední době roste

East Racing

Po cestách v Německu jsme narazili na návěs, který jsme vyráběli před 3 lety. V současné době

Carvago

Zajímá Vás jakými projekty se naši inženýři právě zabývají? V současnosti náš tým pracuje na